راز دو جنايت در يک خانه فاش شد
 

راز دو جنايت در يک خانه فاش شد                                                               
به گزارش پليس آگاهي تهران، دوم آذرماه سال جاري زن جواني به هويت "نيلوفر. د" ( 20ساله ) با مراجعه به کلانتري17 پرند به مأموران اعلام کرد که همسرش به هويت "مجيد. م" (24ساله ) در ششم مهرماه برادرش به هويت "علي. م" ( 26ساله ) را در منزل پدري اش واقع در پرديس با مسموم نمودن شيريني و قرص خواب وي را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنايت جسد مقتول را داخل چمدان جاسازي و به شهرستان محمودآباد استان مازندران منتقل و در کنار دريا دفن نموده است. 

با توجه به اظهارات زن جوان، بلافاصله هماهنگي هاي لازم با قاضي کشيک دادسراي عمومي و انقلاب رباط کريم انجام و مأموران کلانتري با مراجعه به محل سکونت مجيد در شهر جديد پرند ـ شهرک آفتاب، دوم آذر اقدام به دستگيري وي کرده و متهم در اظهارات اوليه خود به ارتکاب جنايت در منزل پدري خود واقع در شهر جديد پرديس اعتراف کرد. 

با توجه به ارتکاب جنايت در شهر جديد پرديس، بلافاصله هماهنگي لازم با کلانتري 207 پرديس انجام و ضمن تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه دوم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. 

اظهارات همسر متهم 

با ارجاع پرونده به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ، تحقيقات از متهم و همسرش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت در تحقيقات از همسر متهم، وي در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: شامگاه ششم مهرماه همسرم (مجيد) در داخل اتاق پذيرايي منزل پدري اش واقع در شهر جديد پرديس، در حضور من و با ضربات متعدد چاقو اقدام به کشتن برادرش ( علي ) نمود شب جنايت، جنازه در منزل باقي ماند و آن شب، من به همراه مجيد به منزل مادرم رفتيم فرداي آن روز به بهانه رفتن به بهشت زهرا به ميدان امام حسين رفته و بزرگترين چمدان را خريداري کرديم و مجددا به منزل پدري مجيد (محل جنايت) برگشته و جنازه را داخل چمدان قرار داديم پس از قرار دادن جنازه در داخل چمدان، مجيد به بهانه جابجا کردن اثاثيه منزل، اقدام به اجاره يک دستگاه پيکان وانت کرد و جنازه را با کمک راننده در عقب وانت قرار داد من نيز با اجاره يک دستگاه خودرو پرايد به دنبال آنها به محمودآباد رفته و در آنجا يک ويلا اجاره کرديم. ابتدا قرار بود تا مجيد، جنازه برادرش را در داخل ويلا دفن نمايد اما از آنجايي که انتهاي کوچه به دريا ختم مي شد، شب هنگام جنازه را به جلوي دريا برده و پس از باز کردن چمدان، شروع به چيدن سنگ بر روي جنازه نموده و آنرا در زير سنگ ها پنهان کرديم مجيد قصد داشت تا بر روي جنازه شن بريزد اما چون يک نفر در آنجا بود، موفق به اين کار نشد و همان شب به تهران برگشتيم. 

همسر مجيد در خصوص علت مراجعه خود به پليس گفت: 30 آبان با همسرم در داخل خانه درگير شدم مجيد مرا تهديد کرد و عنوان نمود که من برادر و پدرم را کشته ام و تو را نيز خواهم کشت من نيز از روي ترس به کلانتري رفتم و آنچه را که در خصوص شوهرم مي دانستم، به پليس اعلام کردم. 

اظهارات مجيد 

مجيد که پس از دستگيري انگيزه خود از ارتکاب جنايت را ناموسي عنوان کرده بود، در اظهارات اوليه خود به کارآگاهان گفت: به تحريک همسرم و با نقشه اي که همسرم طراحي کرده بود، ابتدا حدود 40 قرص خواب آور را به صورت پودر در داخل شيريني ريخته و به برادرم داديم پس از بيهوش شدن مقتول با چندين ضربه چاقو او را به قتل رساندم . 

مجيد در ادامه اظهارات خود و در خصوص ارتکاب جنايتي ديگر و قتل پدر خود نيز به کارآگاهان گفت: پدرم خودکشي کرده است قبل از فوت پدرم، مادرم به دليل اختلافات خانوادگي هشتم مرداد سال 89 خودکشي کرد و خود را از طبقه پنجم ساختمان به پائين پرتاب کرد پس از مرگ مادرم پدرم نيز پس از مدتي کوتاه و به خاطر عذاب وجدان، 22 آذر 89 خودکشي نمود و همسرم به خاطر دعوا و به علت اينکه او را مورد ضرب و شتم قرار دادم، به دروغ اين موضوع را عنوان کرده است. 

انگيزه جنايت 

در ادامه تحقيقات و جهت بررسي اظهارات هر دو متهم پرونده، بار ديگر تحقيقات از همسر مجيد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت همسر مجيد اين بار در خصوص انگيزه همسرش در قتل برادر خود، به کارآگاهان گفت: يک سال بعد از ازدواج، مجيد مطلبي را با من در ميان گذاشت که باعث تعجبم شد مجيد عنوان کرد که پدرش را کشته و به خاطر عذاب وجدان ناشي از قتل پدرش قصد داشت تا اين موضوع را با کسي در ميان بگذارد و به همين علت قتل پدرش را با من در ميان گذاشت مجيد پدر خود را در مرگ مادرش مقصر مي دانست و به همين علت در داخل شيريني، قرص خواب آور ريخته و وقتي پدرش بيهوش مي شود او را به قتل مي رساند و پس از آن عنوان مي نمايد که پدرش به خاطر عذاب وجدان ناشي از مرگ همسرش ( مادر متهم ) خودکشي کرده است. 

همسر مجيد در ادامه به کارآگاهان گفت: برادر مجيد ( علي ) از موضوع قتل پدرش توسط مجيد اطلاع پيدا کرده بود شب جنايت مجيد به من گفت: علي از موضوع قتل پدرم سر در آورده و اگر او را نکشم، مرا به پليس معرفي خواهد کرد و پس از آن قرص هايي را که از قبل خريداري کرده بود به من داد من نيز پس از مسموم کردن شيريني ها، تعدادي از آنها را به برادرشوهرم تعارف کردم و... . 

اعتراف به جنايت 

با انجام تحقيقات دامنه دار از مجيد و همچنين همسر وي و با توجه به مشخص شدن برخي اظهارات ضد و نقيض در اظهارات مجيد، وي به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش ضمن تأييد اظهارات همسرش در خصوص انگيزه واقعي قتل برادرش، به ارتکاب جنايتي ديگر قتل پدرش در سال 1389 اعتراف کرد. 

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با اعتراف صريح متهم اصلي پرونده و همسرش در خصوص انتقال جسد به شمال کشور بلافاصله هماهنگي هاي لازم با پليس آگاهي شهرستان محمودآباد انجام و مشخص شد که جسد مقتول در حدود يک ماه گذشته و به صورت ناشناس در سواحل دريا کشف شده است همچنين در ادامه تحقيقات، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پيدا کردند که متهم و همسرش پس از ارتکاب دومين جنايت، با جعل هويت و امضاي مقتول (برادر متهم) اقدام به برداشت مبلغ 28 ميليون و 500 هزار تومان از حساب مقتول کرده اند. 

سرهنگ آريا حاجي زاده، در پايان اين خبر گفت: با توجه به لزوم انجام تحقيقات تکميلي، به دستور مقام محترم قضايي قرار بازداشت موقت براي هر دو متهم پرونده صادر و متهمان جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند.         برای دریافت برای دریافت مطالب موردنظر بیشتر عضو خبرنامه شوید....   عضویت درخبرنامه در انتهای پایینی صفحه.....

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان